ENGLISH TRIP

Wyjazd Językowy klas 4-7

Dzień 1 👉🏼 WIELICZKA

Za nami pierwszy dzień naszego wyjazdu językowego dla klas 4-7. Ruszyliśmy wcześnie rano i od samego początku podróży towarzyszyło nam piękne słońce.
Główną atrakcją dzisiejszego dnia była Kopalnia Soli w Wieliczce, wpisana na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Wraz z przewodnikami przeszliśmy około 3 km trasy, która znajduje się na głębokości od 64 do 135 metrów. Łącznie pokonaliśmy około 800 schodów! Podziwialiśmy m.in. Komorę Mikołaja Kopernika, Komorę Józefa Piłsudskiego, Komorę Weimar oraz przepiękną Kaplicę Św. Kingi.
Oprócz cieszących oczy widoków warto wspomnieć o właściwościach leczniczych soli. Pobyt pod ziemią pozytywnie wpłynął na nasze nastroje oraz zdrowie. Sól działa bowiem kojąco na górne drogi oddechowe i dolegliwości alergiczne.
Wieczór spędziliśmy już w Western Camp Resort skąd jutro w zaledwie kilka minut będziemy mogli dotrzeć do parku rozrywki Energylandia.
Po ulokowaniu w domkach i kolacji, korzystając z fantastycznej pogody udało nam się nawet spędzić czas na basenie, który znajduje się na terenie ośrodka.

Dzień 2 👉🏼 ENERGYLANDIA

Dzień drugi, który rozpoczęliśmy treningiem biegowym z panem Kubą i panią Dorotą powoli dobiega końca a za nami niesamowicie fascynujące przygody w Energylandii, największym parku rozrywki w Polsce. Mogliśmy wybierać spośród aż 123 atrakcji!
Poziom ekscytacji momentami sięgał zenitu i nie było tu mowy o nudzie. Nasi uczniowie weszli do parku z konkretną misją. Każdy wiedział jakie rollercoastery znajdują się na ich check liście i wszystkim udało się spełnić swoje dziecięce marzenia.
Uczniowie obdarzali się na wzajem pozytywną energią, która bardzo dobrze wpływa na relacje z rówieśnikami z klasy, dając również szanse na nowe przyjaźnie!
W tak sprzyjających warunkach uczniowie naturalnie używali języka angielskiego komunikując się z nauczycielami i nawet nie zauważali kiedy przestawali mówić po polsku. Taki sposób nauki jest zdecydowanie najlepszy i podoba się zarówno dzieciom jak i nauczycielom.
Przed udaniem się na zasłużony odpoczynek nie mogliśmy też przejść obojętnie obok basenu na terenie naszego ośrodka Western Camp. To mogą być ostatnie tak ciepłe dni tego roku, więc cudownie jest móc je spędzić mając możliwość korzystania z takich aktywności.

Dzień 3 👉🏼 KRAKÓW

Nasza wycieczka jest wycieczką anglojęzyczną, więc Kraków okazał się strzałem w dziesiątkę biorąc pod uwagę różnorodność kulturową odwiedzających to miasto milionów turystów z całego świata. Na rynku dało się poczuć międzynarodowy klimat i usłyszeć wiele różnych języków, dzięki czemu nasi uczniowie na nowo poczuli motywację do nauki języka angielskiego.
Zwiedzanie z przewodniczkami rozpoczęliśmy od Kościoła Mariackiego. Dotarliśmy pod Jego wieże równo o 12 w południe co pozwoliło nam usłyszeć dzisiaj hejnał dwukrotnie. Kolejnym przystankiem był kościół św. Wojciecha i wejście, które dowodzi, że płyta rynku znajduje się obecnie 4 metry wyżej niż pierwotnie. Przeszliśmy też ulicą Grodzką oraz dotarliśmy pod Pałac Biskupów na ulicy Franciszkańskiej a także pod Zamek na Wawelu. Aby poznać handlową stronę rynku, odwiedziliśmy Sukiennice. Po obiedzie w pobliskiej restauracji uczniowie mieli również chwilę na zakup pamiątek. Atrakcją okazała się też przejażdżka krakowskim tramwajem.
Wycieczka zakończyła się sukcesem, o którym świadczą uśmiechy naszych uczniów. Wszyscy wracają z masą cudownych wspomnień, zmotywowani do nauki w murach szkolnych i już dochodzą nas słuchy, że czekają na kolejny wyjazd z