Kocham szkołę i lubię się w niej uczyć.

Nasza Misja

Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa w Łomiankach wspiera uczenie się i odkrywanie talentów jej wychowanków. Społeczność szkolna zaangażowana jest w przygotowanie uczniów do osiągania indywidualnych celów oraz zbiorowego rozwoju. Jednym z nich jest dwujęzyczność, którą traktujemy jako przepustkę do dalszej nauki i narzędzie do rozwoju bez granic. Fundamentami naszych działań są wartości wzajemnego szacunku, zaufania, konstruktywnego myślenia, kreatywności, komunikacji, tolerancji, odpowiedzialności i uczciwości.

Program

PROJEKTOWE METODY PRACY

Zapewniają i rozwijają u dzieci kompetencje kluczowe niezbędne w dorosłym życiu,
np. Żywa Edukacja: muzyka + plastyka + ruch = inspiracja do działania.

FORMY PRACY WYCHOWAWCZEJ

Właściwą pracę wychowawczą w szkole gwarantuje bezpośrednia współpraca z rodzicami, indywidualne podejście i rozwijanie talentów ucznia oraz umiejętności pracy w grupie.

POMOCE DYDAKTYCZNE

Szkoła posiada pracownie tematyczne: komputerową, plastyczną, językową. Każda sala lekcyjna wyposażona jest w zestaw interaktywny (tablica/monitor + projektor). Szkoła wdrożyła system do nauki zdalnej w chmurze Office 365.

BEZPIECZNA SZKOŁA

Teren szkoły objęty jest systemem monitoringu oraz kontroli dostępu, o czym informują odpowiednie tablice i komunikaty.

PROJEKTY JĘZYKOWE

To dni poświęcone nowożytnym językom obcym i tolerancji kulturowej (English/Germany/Spanish Day). W języku angielskim przeprowadzane są Minikonferencje oraz konkurs “Music Talent Show”.

Profil ucznia

DOCIEKLIWY

rozwija swoją naturalną ciekawość świata. Przyswaja umiejętności potrzebne do przeprowadzania ankiet i badań oraz wykazuje niezależność w procesie nauczania. Aktywnie czerpie radość ze zdobywania wiedzy.

WNIKLIWY

odkrywa pojęcia, idee i sprawy o lokalnej oraz globalnej wadze. Tym sposobem zdobywa głębię wiedzy i rozwija zdolność rozumienia różnych dziedzin nauki.

MYŚLĄCY

podejmuje inicjatywę w stosowaniu umiejętności krytycznego i kreatywnego myślenia w celu rozpoznania i dobrania podejścia do złożonych problemów oraz podejmuje rozsądne i etyczne decyzje.

KOMUNIKATYWNY

rozumie i wyraża idee oraz informacje w zdecydowany, kreatywny sposób, w więcej niż jednym języku i za pomocą wielu modeli komunikacji. Skutecznie i chętnie współpracuje z innymi.

OTWARTY

rozumie i docenia własną kulturę oraz historię, jest otwarty na perspektywy, wartości i tradycje innych osób i społeczeństw. Jest przyzwyczajony do szukania i oceniania różnych punktów widzenia i chętnie wyciąga wnioski z doświadczeń.

PRAWY

postępuje uczciwie i szczerze, z poczuciem sprawiedliwości i szacunku dla godności jednostek i grup społecznych. Bierze odpowiedzialność za swoje czyny oraz wynikające z nich konsekwencje.

ODDANY

okazuje empatię, współczucie i respektuje potrzeby oraz uczucia innych. Czuje się zobowiązany pomagać i podejmują kroki, aby wpłynąć pozytywnie na życie innych i na środowisko.

RYZYKUJĄCY

podchodzi do nieznanych sytuacji i niewiadomych z odwagą ale z przezornością, zachowujący przy tym ducha niezależności podczas odkrywania nowych ról, idei i strategii działania. Odważnie i elokwentnie broni swoich racji.

ZRÓWNOWAŻONY

rozumie jak ważne jest intelektualne, fizyczne i emocjonalne zbalansowanie, aby osiągnąć dobre samopoczucie swoje i innych.

REFLEKSYJNY

potrafi mądrze rozważyć proces uczenia się i zdobywania doświadczeń. Jest w stanie oszacować zarówno swoje mocne strony jak i ograniczenia.

Rekrutacja

Zapisz swoje dziecko do naszej szkoły już dziś