Be silly. Be honest. Be kind.
DWUJĘZYCZNOŚĆ
Edukacja Społeczna traktuje nauczanie dwujęzyczne w szkole podstawowej nie jako nowy trend czy element uatrakcyjniający edukację, ale jako standard nowoczesnego nauczania. Nasz zespół wykorzystuje zarówno najlepsze praktyki światowe, jak również własne doświadczenia nauczycieli we wprowadzaniu i realizowaniu programów dwujęzycznych, dobierając odpowiednio narzędzia, metody i rozwiązania.
ZAŁOŻENIA
W realizowanym programie w praktyczny sposób wykorzystujemy najnowsze odkrycia w zakresie psychologii poznawczej i neurologii dotyczące dwujęzyczności i nauki języka dr Ellen Bialystok, dr Jamesa Ashera oraz wskazówki i opracowania dotyczące nowoczesnego podejścia do nauczania sir Kena Robinsona.
PROGRAM
Realizowany przez nas program zakłada odpowiednie dostosowanie do rozwoju ucznia. W pierwszych klasach rozpoczyna się od 8 godzin zajęć z językiem angielskim w tygodniu realizowanych poprzez różne przedmioty w atrakcyjnej formie, stopniowo zwiększając do 10 godzin w drugim etapie nauczania. Na każdym etapie następuje weryfikacja efektów nauczania poprzez zdawanie odpowiednich egzaminów Cambridge.